Selamat Datang Ke Laman Blog Wanangseri. Anda dialu-alukan untuk memberi pandangan dan pendapat kepada penulisan dalam blog ini

Selasa, 20 Mei 2008

MELAYU TAK LUPA........



Dato Onn keluar UMNO Melayu tak pecah , malah Tunku bawa negara kita merdeka. Tunku dan Tun Hussein keluar UMNO kerana marahkan Dr M pecahbelahkan UMNO, Melayu berpecah wujudlah S46, Nuar Brahim di keluarkan ( di pecat ) oleh Dr. M Melayu UMNO pecah lagi..wujudlah "Keadilan"(PKR). Kini Dr M pula pecat dirinya sendiri keluar Umno , Apakah Melayu akan pecah lagi . Cukuplah Dr M, Melayu tak lupa lagi.... ?


Kami rela Dr M pergi seperti relanya kami terhadap pemergian Dato Onn, Tunku dan Tun Hussein yang mati di luar UMNO. Dr M juga jangan bimbang melayu tak lupakan nak kenang jasa mu sebagaimana melayu tak pernah lupakan jasa Dato Onn, Tunku, Tun Razak dan Tun Hussein.. jangan diganggu lagi.. biarkan Paklah, Najib dan Pemimpin UMNO kini teruskan perjalanan. mandat dah diberi, UMNO mesti bersatu kalau hendak melayu terus hidup bermaruah di bumi bertuah ini,, HIDUP MELAYU !!!

Tiada ulasan: